Home > Attack Finnland > focus online: Bürgermeisterin und zwei Journalistinnen im Südosten Finnlands erschossen

focus online: Bürgermeisterin und zwei Journalistinnen im Südosten Finnlands erschossen

In Imatra im Südosten Finnlands sind die Bürgermeisterin der Stadt sowie zwei Journalistinnen erschossen worden. Wie die Polizei am Sonntag mitteilte, wurden die drei Frauen am Samstagabend beim Verlassen eines Restaurants von mit einem Gewehr bewaffneten Mann getötet. Der Mann sei festgenommen worden, das Motiv für die Tat sei noch unklar. [mehr…]
Advertisements
Categories: Attack Finnland
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: