Home > Fahndung, sexual harassment > welt.de: Übergriff auf 15-Jährige – Polizei sucht diesen Mann

welt.de: Übergriff auf 15-Jährige – Polizei sucht diesen Mann

 Ein junges Mädchen aus Berlin ist im September im Flur eines Mietshauses um ein Haar vergewaltigt worden. Nur weil der Täter gestört wurde, ließ er von ihr ab. Offenbar verfolgte er sie zuvor schon eine Weile. [mehr…]

 Polizei Berlin Fahndung: Versuchte Vergewaltigung – Tatverdächtiger mit Bildern gesucht

Advertisements
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: